Friday, January 11, 2013

Hari serba tak kena

Kadang-kadang, ada satu hari dalam setahun..akan terjumpa satu  hari yg separuh tiang . Tanpa sebab yg kukuh, ada perkara-perkara yg tak masuk akal terjadi tanpa sebab.

Mula-mula, awal pagi tadi..masa bersiap nak pergi kerja..pakai tudung takmo jadi.. Kelepet2 tersenget jugak...dua-tida kali gosok semu;a pun sama hasilnya..iskkk...nyaris hilang sabar tapi berjaya buat rilek..huhu..sudahnya....masuk kerja hari ni lambat..siap saing dengan bos..lala...buat tak bersalah je ..tengok, sebab tudung je pun..akibatnya besar kan.. huh *sengal pertama

kat opis :

trutt..trutt..trutt..

"hello kak, tolong check cct no bla bla bla...nnt remark eh"
"ok"
.......check..check..remark then..siap...

5min kendian


truutt...truutt...trutt

"kak, awat cct ni address dekat sinun tapi akak remark address lain?"
" huh?, ye? kejakk.. oitt... yela...salah cct.. sori..nnt buat correction balik"
"ok"

*see...boleh pulak salah  macam tu...bg cct lain boleh lak check cct lain.. *2kali sengal

*ada lagi 1 kes...tersalah bagi looptest...hahahha... *3kali sengal



pukul 11.45am..

"wei..jom lunch"
"jom...
wei..awat awal sangat? lapar?
"lah..awal ke..dah 12.45tghri ni"
otak ko..baru pukul 11 lebih la..

hahaha....denggg...! *4 kali sengal



end..



11 comments:

Izan Ishak said...

hikhik... betullah. k.izan pun kalau start dari pagi dah ada benda yg tak kena... pastu berangkai2lah benda lain plak yg jadi... tak best kan gitu.

Nadot said...

hurm...agak banyak tu sengal yang berlaku...hehehe...
banyak fikir la tu eh ;)

nadot.my

Ibu n Abah said...

Mmg inilah harinya yg dlm setahun tu...
Awal tahun dah alami kira okaylah tu...
Lepas ni dah jumpa dah sengal2 tu... Kan?

Mas Zull said...

assalamualaikum ishy...kesian nyer...:)

ishy77 said...

IA: haha..ni kira okey..xde teruk2 sangat.. :)

ishy77 said...

MZ: wslm..hahah..kesian jugak kat diri sendirik...kuikui

Remy hazza said...

camner leh jadi camtu....? nie mesti tengah serabut perut nie......

ishy77 said...

Remy: ntah..xde serabut ape pun..nk jd gitu..huhu

sal ya said...

hahaha.. memang sengal.

ishy77 said...

SY: hagak laa....huhu..aptb

ishy77 said...

II: berangkai dan tak terungkai..haha

Nadot: xsempat nak pikir..huhu